Khamis, 26 April 2012

9 ulasan:

  1. Balasan
    1. Terima kasih la komen tu, walau macammana pun saya tetap ingin syer cara masak ni kerana mudah sangat.

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Sesi P&P anda sangat baik dan memuaskan.Murid-murid aktif dengan tugasan yang anda berikan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih, saya tak lah cekap mana pun cuma hari tu mood baik jadi p & p pun ok la. U punya p & p pun I tengok not bad juga.

      Padam
  4. sedapnya kuih-kuih tu! Bila la saya nak merasa kuih-kuih tu kat rumah pulak?
    Follow me at laisaismun.blogspot.com ^_^ .....hahaha.... saya bdk baru bljr...

    BalasPadam
  5. di mana saya boleh tengok vidoe yang ada kuih muih tempatan hari tu? saya dh terlupa saya tengok di mana!

    BalasPadam
  6. sesi P&P nampak ok...para pelajar memberi respon yang baik...keep it up

    BalasPadam