Jumaat, 13 April 2012

FOTO SEKITAR BENGKEL BLOG




7 ulasan:

  1. Tahniah Cikgu Salwa, blog yang cantik dan ada pula halwa telinga, bila nak join member?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya duk tengah cari edress blog hang pa la. Rasanya termasuk group lagi satu. Sebab tu tak ada di skreen saya.

      Padam
  2. salam...
    cantik blog cikgu..
    jom follow blog saya..
    http://cikguliza65.blogspot.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ok, malam ni saya nak pi malawat blog tu pula . Insyaallah

      Padam
  3. Salwa, cantik blog! Hang buka tengok blog aku, aku dah upload rakaman ngajar, set induksi aja la.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Malam nanti saya pi melawat blog mu dan lain-lain lagi ,ok.

      Padam
    2. Cikgu Hayat saya dari group 1, blog mu group 2 tak ada kat senarai bloger saya , harap mu send edres blog mu supaya senang cari.

      Padam